Nabídka

Věříme, že každá zakoupená erotická pomůcka může změnit život k lepšímu a uvést nás do světa dosud nepoznaných zážitků. Chápeme, že můžete mít pochybnosti, ale pamatujte - pokud to nikdy nezkusíte, nikdy se to nedozvíte. Když po nákupu zjistíte, že daný produkt vám nevyhovuje, můžete jej bez problémů vrátit nebo vyměnit.
Tým Sensu.cztráví spoustu času, aby vám poskytl produkty nejvyšší kvality. Stejně tak je však pro nás důležité, abychom se ujistili, že pomůcka, kterou obdržíte, je zcela nová a jste první osobou, která ji drží v ruce, proto si před jeho vrácením přečtěte níže uvedené informace

 



VRACENÍ

Krok1. Zabalte produkty a vyplňte formulář.
Vrácené položky vložte do krabice spolu s vyplněným formulářem pro vrácení. Poslali jsme vám jej e-mailem. Pokud formulář nemáte, můžete si ho stáhnout zde. Pokud jej nemůžete vytisknout, napište ho ručně. Na kus papíru napište číslo objednávky, název produktu, číslo účtu a své jméno a příjmení. Zajistěte zásilku pro přepravu. 
Důležité: Pamatujte, že z důvodu ochrany zdraví kupujících (včetně vašeho!) a osobní hygieny ztrácíte po rozbalení věci (nebo odstranění pečetí / ochranné fólie) možnost vrácenín výrobku (nevztahuje se na spodní prádlo a oblečení) 
Právní základ: čl. 38 odst. 5 zákona ze dne 30. května 2014 o právech spotřebitelů.
http://prawo.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU20140000827/U/D20140827Lj.pdf

  

Krok2: Odešlete balíček, máte na to 30 dní. 
V souladu s našimi předpisy nese náklady na vrácení kupující. Vrácené produkty by nám měly
být zaslány vámi zvoleným přepravcem (např. poštou nebo kurýrem) na následující adresu:

Olza Logistic - Jupiter.eu
 Lípová 1986
737 01 Český Těšín


Důležité: Nepřijímáme balíky zaslané na dobírku nebo na odběrná místa (např. Zásilkovny)

  

Krok3:  Vrácení peněz.
Po obdržení zásilky Vám nejpozději do 14. dne vrátíme zaplacené finanční prostředky. 
Z bezpečnostních důvodů se transakce provádí automaticky na číslo vašeho účtu, ze kterého
jsme platbu přijali (např. účet nebo kreditní karta). 
 Pokud byla objednávka uhrazena na dobírku, zadejte prosím do formuláře číslo svého
bankovního účtu.

 


Výměna

V Sensu.cz neprovádíme tradiční výměny mezi produkty. Pokud tedy chcete výrobek vyměnit za jiný, postupujte podle níže uvedených pokynů.


Krok 1. Vraťte produkt.
Postupujte podle pokynů pro vrácení zboží výše.

Krok 2. Zadejte a zaplaťte nezávislou objednávku.
Nemusíte čekat na vyřízení vrácení, můžete kdykoliv zadat novou objednávku.


Krok 3. Užijte si svůj nový produkt. :)

 

 


Stížnosti


Pokud si čtete tento článek, výrobek, který jste si zakoupili, nefunguje tak, jak jste očekávali.
Jménem výrobce - omlouváme se! Určitě najdeme řešení problému.


Krok 1. Napište nám.
Popište několika slovy, v čem je problém. Pokud je vada viditelná - přiložte fotografie produktu (např. pořízené pomocí smartphonu) spolu s číslem objednávky. Přejděte do sekce kontakt nebo napište přímo na: [email protected]


Krok 2. Ověření.
Do 2 pracovních dnů žádost ověříme a poskytneme vám konkrétní řešení vašeho problému s pokyny krok za krokem.

PS:
Pokud nechcete psát, můžete využít tradiční cestu zákonných stížností. Reklamovaný výrobek zašlete na naši adresu:

Olza Logistic - Jupiter.eu
Karvinská 1897
737 01 Český Těšín

z, spolu se reklamačním formulářem. Na vaši žádost odpovíme do 14 dnů.

 

 

Kontakt

Kontakt

Potřebujete pomoc?

[email protected]