Verze do 14.08.2023r.

  1. Tyto Řády definují všeobecné podmínky, pravidla a způsob prodeje prováděného v obchodě Sensu. prostřednictvím internetového obchodu Sensu. (dále jen: "internetový obchod"), vlastněného společností Jupiter Capital Sp.ZOO se sídlem v Krakově, na adrese Wallek Walewskiego 21, s číslem 6772487933 1 NIP, zapsaným v rejstříku podnikatelů Národního soudního rejstříku vedeném Okresním soudem pro Krakov – Śródmieście v Krakově, XI Obchodní oddělení Národního soudního rejstříku pod číslem KRS: 0001007521, NIP: 6772487933, základní kapitál 5000 PLN, který definuje podmínky pro poskytování bezplatných služeb Sensu. elektronicky.

  • 2 Definice
  1. Pracovní dny - dny v týdnu od pondělí do pátku, s výjimkou státních svátků.
  2. Dodávka - znamená skutečnou činnost spočívající v dodání zboží uvedeného v objednávce Prodávajícím prostřednictvím Dodavatele.
  3. Dodavatel - znamená subjekt, se kterým prodávající spolupracuje v rozsahu dodávky zboží:
  4. a) kurýrní společnost;
  5. Heslo - znamená řetězec písmen, číslic nebo jiných znaků zvolených Zákazníkem při Registraci v Internetovém obchodě, který se používá k zabezpečení přístupu k Zákaznickému účtu v Internetovém obchodě.
  6. Zákazník - znamená subjekt, pro který mohou být v souladu s předpisy a právními předpisy poskytovány služby elektronicky nebo se kterým může být uzavřena kupní smlouva.
  7. Spotřebitel - znamená fyzickou osobu, která uzavře právní transakci s podnikatelem, která přímo nesouvisí s její obchodní nebo profesní činností.
  8. Zákaznický účet - znamená individuální panel pro každého zákazníka, spuštěný jeho jménem prodávajícím poté, co se zákazník zaregistruje a uzavře smlouvu o poskytování služby správy zákaznického účtu.
  9. Podnikatel - znamená fyzickou osobu, právnickou osobu nebo organizační složku, která není právnickou osobou, které zákon přiznává způsobilost k právním úkonům, podnikající nebo profesní činnost vlastním jménem a provádějící právní úkon přímo související s její podnikatelskou nebo profesní činností.
  10. Předpisy - znamená tyto předpisy.
  11. Registrace - znamená skutečnou činnost provedenou způsobem uvedeným v Pravidlech, která je nutná k tomu, aby Zákazník mohl využívat všechny funkce Internetového obchodu.
  12. Prodávající - znamená internetový obchod Sensu..
  13. Webové stránky obchodu - jsou webové stránky, na kterých Prodávající provozuje Internetový obchod, provozované v doméně Sensu.
  14. Zboží - znamená produkt prezentovaný prodávajícím prostřednictvím webových stránek obchodu, který může být předmětem kupní smlouvy.
  15. Trvanlivé médium - znamená materiál nebo nástroj, který umožňuje zákazníkovi nebo prodávajícímu ukládat informace určené jemu osobně, a to způsobem, který umožňuje přístup k informacím v budoucnu po dobu odpovídající účelům těchto informací a který umožňuje reprodukci uložených informací v nezměněné podobě.
  16. Kupní smlouva - znamená smlouvu o prodeji na dálku za podmínek stanovených v předpisech mezi zákazníkem a prodávajícím.
  • 3 Obecná ustanovení a používání internetového obchodu
  1. Všechna práva k Internetovému obchodu, včetně hospodářských autorských práv, práv duševního vlastnictví k jeho názvu, jeho internetové doméně, Webové stránce obchodu, jakož i ke vzorům, formulářům, logům umístěným na webových stránkách obchodu (s výjimkou log a fotografií prezentovaných na webových stránkách obchodu za účelem prezentace zboží, ke kterému autorská práva patří třetím stranám), patří prodávajícímu, a jejich použití může probíhat pouze způsobem stanoveným a v souladu s Pravidly a s písemným souhlasem Prodávajícího.
  2. Prodávající vynaloží veškeré úsilí, aby zajistil, že používání internetového obchodu je možné pro uživatele internetu používající všechny populární webové prohlížeče, operační systémy, typy zařízení a typy připojení k internetu. Minimální technické požadavky umožňující používání webových stránek obchodu jsou webový prohlížeč alespoň v prohlížeči Internet Explorer 11 nebo Chrome 66 nebo FireFox 60 nebo Opera 53 nebo Safari 5 nebo novější, s povoleným Javascriptem, akceptující "cookies" a připojení k internetu s šířkou pásma alespoň 256 kbit/s. Web obchodu je optimalizován pro minimální rozlišení obrazovky 1024x768 pixelů.
  3. Prodávající používá mechanismus "cookies", které jsou při používání webových stránek Zákazníka ukládány serverem Prodávajícího na pevný disk koncového zařízení Zákazníka. Používání "cookies" je zaměřeno na správné fungování webových stránek obchodu na koncových zařízeních zákazníků. Tento mechanismus neničí koncové zařízení zákazníka a nezpůsobuje změny konfigurace koncových zařízení zákazníka ani softwaru nainstalovaného na těchto zařízeních. Každý zákazník může deaktivovat mechanismus "cookies" ve webovém prohlížeči svého koncového zařízení. Prodávající uvádí, že zakázání "cookies" však může způsobit potíže nebo zabránit používání webových stránek obchodu.
  4. Aby bylo možné zadat objednávku v Internetovém obchodě prostřednictvím webových stránek obchodu a využívat služby poskytované elektronicky prostřednictvím webových stránek obchodu, je nutné, aby zákazník měl aktivní e-mailový účet.
  5. Je zakázáno, aby Zákazník poskytoval nelegální obsah a používal internetový obchod, webové stránky obchodu nebo bezplatné služby poskytované prodávajícím zákazníkem způsobem, který je v rozporu se zákonem, slušností nebo porušuje osobní práva třetích osob.
  6. Prodávající prohlašuje, že veřejná povaha internetu a využívání služeb poskytovaných elektronicky může zahrnovat riziko získání a úpravy údajů zákazníků neoprávněnými osobami, proto by zákazníci měli používat vhodná technická opatření, která minimalizují výše uvedené hrozby. Zejména by měli používat antivirové programy a programy pro ochranu identity, které používají internet. Prodávající nikdy nežádá Zákazníka, aby mu poskytl Heslo v jakékoli formě.
  7. Není dovoleno používat zdroje a funkce Internetového obchodu za účelem provádění činností Zákazníka, které by porušovaly zájmy Prodávajícího, tj. reklamní činnost jiného podnikatele nebo produktu; činnosti spočívající ve zveřejňování obsahu, který nesouvisí s činností Prodávajícího; činnost zveřejňování nepravdivého nebo zavádějícího obsahu.
  • 4 Registrace
  1. Za účelem vytvoření zákaznického účtu je zákazník povinen se bezplatně zaregistrovat.
  2. Registrace není nutná k zadání objednávky v Internetovém obchodě.
  3. Za účelem registrace by měl zákazník vyplnit registrační formulář poskytnutý prodávajícím na webových stránkách obchodu a odeslat vyplněný registrační formulář elektronicky prodávajícímu výběrem příslušné funkce v registračním formuláři. Při Registraci si Zákazník nastavuje individuální Heslo.
  4. Zákazník má také možnost registrace prostřednictvím svého facebook.com uživatelského účtu. Vytvoření zákaznického účtu se provádí prostřednictvím vyhrazeného přesměrování z internetového obchodu na facebook.com webové stránky, kde je zákazník vyzván k zadání uživatelského jména a hesla, které má pro uživatelský účet v facebook.com. Po autorizaci na facebook.com webové stránce je Zákazník přesměrován zpět do Internetového obchodu, kde je vytvořen Zákaznický účet, s odkazem na uživatelský účet na facebook.com. Uživatelské jméno pro službu facebook.com a jeho heslo nejsou prodávajícím registrovány a uchovávány.

>5. Při vyplňování registračního formuláře má zákazník možnost seznámit se s pravidly přijetím jejich obsahu označením příslušného pole ve formuláři.

  1. Při registraci může zákazník dobrovolně souhlasit se zpracováním svých osobních údajů pro marketingové účely zaškrtnutím příslušného políčka registračního formuláře. Prodávající v tomto případě jasně informuje o účelu shromažďování osobních údajů zákazníka, jakož i o známém prodávajícím nebo předpokládaných příjemcích těchto údajů.
  2. Souhlas zákazníka se zpracováním jeho osobních údajů pro marketingové účely nepodmiňuje možnost uzavření smlouvy s prodávajícím o poskytování služby Správa zákaznického účtu elektronickými prostředky. Souhlas může být kdykoli odvolán předložením příslušného prohlášení zákazníka prodávajícímu. Prohlášení může být například zasláno na adresu prodávajícího prostřednictvím e-mailu.
  3. Po odeslání vyplněného registračního formuláře obdrží zákazník neprodleně potvrzení o registraci prodávajícím na e-mailovou adresu uvedenou v registračním formuláři. V tomto okamžiku je uzavřena smlouva o poskytování služby Správa zákaznického účtu elektronickými prostředky a Zákazník získává možnost přístupu k Zákaznickému účtu a provádění změn údajů poskytnutých při Registraci.
  • 5 Objednávky
  1. Informace obsažené na webových stránkách obchodu nepředstavují nabídku prodávajícího ve smyslu občanského zákoníku, ale pouze výzvu zákazníkům k předložení nabídek na uzavření kupní smlouvy.
  2. Zákazník může zadávat objednávky v Internetovém obchodě prostřednictvím webové stránky obchodu 7 dní v týdnu, 24 hodin denně.
  3. Zákazník, který zadá objednávku prostřednictvím webových stránek obchodu, dokončí objednávku výběrem zboží, o které má zájem. Přidání Zboží do objednávky probíhá výběrem příkazu "PŘIDAT DO KOŠÍKU" pod daným Produktem prezentovaným na Webových stránkách Obchodu. Po dokončení celé objednávky a uvedení způsobu doručení a způsobu platby v "KOŠÍKU" zákazník zadá objednávku odesláním objednávkového formuláře prodávajícímu a výběrem tlačítka "Koupit a zaplatit" na webových stránkách obchodu. Pokaždé před odesláním objednávky prodávajícímu je zákazník informován o celkové ceně vybraného zboží a dodávky, jakož i o všech dodatečných nákladech, které je povinen vynaložit v souvislosti s kupní smlouvou.
  4. Prodávající potvrzuje zákazníkovi obsah navrhované kupní smlouvy, zaznamenaný na trvalém nosiči - ve formě elektronické zprávy - s potvrzením před uzavřením kupní smlouvy.
  5. Prohlášení zákazníka o uzavření kupní smlouvy, které předložil po obdržení potvrzení od prodávajícího uvedeného výše v § 5 bod 6, je prodávajícím zaznamenáno na trvalém nosiči.
  6. Po uzavření kupní smlouvy telefonicky zašle prodávající na trvalém nosiči na e-mailovou adresu poskytnutou zákazníkem informace potvrzující podmínky kupní smlouvy. Potvrzení obsahuje zejména: specifikaci Zboží, které je předmětem Kupní smlouvy, jeho cenu, náklady na dodání a informace o případných dalších nákladech, které je Zákazník povinen vynaložit v souvislosti s Kupní smlouvou.
  7. Zadání objednávky představuje podání nabídky Zákazníka Prodávajícímu na uzavření kupní smlouvy na Zboží, které je předmětem objednávky.
  8. Po zadání objednávky zašle prodávající potvrzení o jejím odeslání na e-mailovou adresu uvedenou zákazníkem.
  9. Poté, po potvrzení objednávky, prodávající zašle na e-mailovou adresu poskytnutou zákazníkem informaci o přijetí objednávky k provedení. Informace o přijetí objednávky k provedení je prohlášení prodávajícího o přijetí nabídky uvedené v § 5 oddíl 9 výše a po jejím obdržení zákazníkem je uzavřena kupní smlouva.
  10. Po uzavření kupní smlouvy prodávající potvrdí své podmínky zákazníkovi jejich zasláním na trvalém nosiči na e-mailovou adresu uvedenou zákazníkem při zadávání objednávky.
  • 6 Platby
  1. Ceny na webových stránkách obchodu umístěné vedle daného zboží představují ceny brutto a neobsahují informace o nákladech na dodání a jakýchkoli dalších nákladech, které bude zákazník povinen vynaložit v souvislosti s kupní smlouvou, o čemž bude zákazník informován při výběru způsobu dodání a zadávání objednávky.
  2. Zákazník si může zvolit následující způsoby platby za objednané zboží:
  3. a) bankovním převodem na bankovní účet PayU (v tomto případě bude objednávka zpracována poté, co Prodávající odešle Zákazníkovi potvrzení objednávky a po obdržení informace ze systému PayU o kladném dokončení platby);
  4. b) platební kartou nebo bankovním převodem prostřednictvím externího platebního systému PayU provozovaného společností PayU S.A. se sídlem v Poznani (v tomto případě bude objednávka zpracována poté, co Prodávající odešle potvrzení objednávky Zákazníkovi a po obdržení informace ze systému PayU o kladném dokončení platby);
  5. c) dobírka, platba dodavateli při realizaci dodávky (v tomto případě bude realizace objednávky zahájena poté, co prodávající zašle zákazníkovi potvrzení objednávky).
  6. Zákazník by měl provést platbu za objednávku ve výši vyplývající z uzavřené kupní smlouvy do 3 kalendářních dnů, pokud zvolil formu platby předem.
  7. Pokud zákazník nezaplatí ve lhůtě uvedené v § 6 odstavec 3, prodávající informuje zákazníka o zrušení objednávky e-mailem nebo písemně.
  • 7 Dodání
  1. Prodávající provádí dodávku na území Polské republiky prostřednictvím obchodních partnerů (velkoobchodníků) v rámci služby dropshipping.
  2. Prodávající je povinen dodat zboží, které je předmětem kupní smlouvy, bez vad.
  3. Prodávající zveřejňuje na webových stránkách obchodu informace o počtu pracovních dnů potřebných pro doručení a zpracování objednávky.
  4. Datum doručení a provedení objednávky uvedené na webových stránkách obchodu se počítá v pracovních dnech v souladu s § 6 oddíl 2 pravidel.
  5. Objednané Zboží je Zákazníkovi doručeno prostřednictvím Dodavatele na adresu uvedenou v objednávkovém formuláři.
  6. V den odeslání zboží zákazníkovi je na e-mailovou adresu zákazníka zaslána informace potvrzující odeslání prodávajícím nebo prostřednictvím SMS na telefonní číslo zákazníka.
  7. Zákazník je povinen zkontrolovat doručenou zásilku v čase a způsobem přijatým pro zásilky daného druhu. V případě nedostatku nebo poškození zásilky má zákazník právo požádat zaměstnance dodavatele o sepsání příslušného protokolu.
  8. Prodávající poskytne elektronický doklad o koupi vztahující se k dodanému Zboží na e-mailovou adresu uvedenou Spotřebitelem.
  • 8 Záruka
  1. Prodávající zajišťuje dodání zcela nového zboží bez fyzických a právních vad. Prodávající odpovídá zákazníkovi, pokud má zboží fyzickou nebo právní vadu (záruka).
  2. Má-li zboží vadu, může zákazník:
  3. a) podat prohlášení o snížení ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy, pokud prodávající neprodleně a bez zbytečných obtíží zákazníkovi nevymění vadné zboží za zboží bez vad nebo vadu odstraní. Toto omezení neplatí, pokud Zboží již bylo Prodávajícím vyměněno nebo opraveno nebo Prodávající nesplnil povinnost nahradit Zboží zbožím bez vad nebo odstranit vady. Zákazník může namísto odstranění vady navržené Prodávajícím požadovat výměnu Zboží za bezvadné nebo místo výměny Zboží požadovat odstranění vady, ledaže uvedení věci do souladu se smlouvou způsobem zvoleným Zákazníkem není nemožné nebo by vyžadovalo nadměrné náklady ve srovnání se způsobem navrženým Prodávajícím. Při posuzování nadměrných nákladů se přihlíží k hodnotě Zboží bez vad, druhu a závažnosti zjištěné vady a nepříjemnostem, kterým by byl Zákazník jinak vystaven.
  4. b) požadovat výměnu vadného Zboží za zboží bez vad nebo odstranění vady. Prodávající je povinen vyměnit vadné zboží za zboží bez vad nebo vadu v přiměřené lhůtě odstranit bez zbytečných obtíží pro zákazníka. Prodávající může odmítnout vyhovět požadavku Zákazníka, pokud není možné uvést vadné Zboží do souladu s Kupní smlouvou způsobem zvoleným Zákazníkem nebo by vyžadovalo nadměrné náklady ve srovnání s druhým možným způsobem uvedení do souladu s Kupní smlouvou. Náklady na opravu nebo výměnu nese prodávající.
  5. Zákazník, který uplatňuje práva ze záruky, je povinen dodat vadnou věc na adresu prodávajícího. V případě zákazníka, který je spotřebitelem, hradí náklady na dodání prodávající.
  6. Prodávající odpovídá ze záruky, pokud je fyzická vada zjištěna do dvou let od vydání zboží zákazníkovi. Nárok na odstranění vady nebo výměnu Zboží za bezvadné zaniká po uplynutí jednoho roku, tato lhůta však nesmí skončit před uplynutím lhůty uvedené ve větě první. V této lhůtě může zákazník odstoupit od kupní smlouvy nebo předložit prohlášení o snížení ceny z důvodu vady zboží. Požadoval-li Zákazník výměnu Zboží za zboží bez vad nebo odstranění vady, lhůta pro odstoupení od Kupní smlouvy nebo předložení prohlášení o snížení ceny začíná neúčinným uplynutím lhůty pro výměnu Zboží nebo odstranění vady.
  7. Jakékoli reklamace týkající se zboží nebo realizace kupní smlouvy může zákazník zaslat písemně na adresu prodávajícího.
  8. Do 14 dnů ode dne žádosti obsahující reklamaci odpoví prodávající na reklamaci zboží nebo na reklamaci související s plněním kupní smlouvy oznámenou zákazníkem.
  9. Zákazník může podat reklamaci prodávajícímu v souvislosti s využíváním bezplatných služeb poskytovaných prodávajícím elektronicky. Stížnost lze podat v elektronické podobě a zaslat na adresu info@sensu.cz. V reklamaci by měl zákazník uvést popis problému. Prodávající neprodleně, nejpozději však do 14 dnů, reklamaci posoudí a poskytne zákazníkovi odpověď.
  10. Prodávající nevyužívá mimosoudní řešení sporů uvedené v zákoně ze dne 23. září 2016 o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů.
  • 9 Odstoupení od kupní smlouvy
  1. Zákazník, který je spotřebitelem a uzavřel kupní smlouvu, od ní může odstoupit do 30 dnů bez udání důvodu.
  2. Lhůta pro odstoupení od kupní smlouvy začíná běžet od okamžiku, kdy spotřebitel převezme zboží. Spotřebitel může odstoupit od kupní smlouvy podáním prohlášení o odstoupení prodávajícímu. Toto prohlášení může být předloženo například písemně na adresu prodávajícího, e-mailem na adresu prodávajícího. Prohlášení může být předloženo na formuláři, jehož vzor byl umístěn Prodávajícím na webových stránkách obchodu.  Pro dodržení termínu stačí zaslat prohlášení před jeho uplynutím.
  3. V případě odstoupení od kupní smlouvy se považuje za neplatnou.
  4. Pokud spotřebitel učinil prohlášení o odstoupení od kupní smlouvy před tím, než prodávající přijal jeho nabídku, nabídka přestává být závazná.
  5. Prodávající je povinen neprodleně, nejpozději do 14 dnů ode dne doručení prohlášení spotřebitele o odstoupení od kupní smlouvy, vrátit všechny jím provedené platby, včetně nákladů na dodání zboží spotřebiteli. Prodávající může pozdržet vrácení plateb obdržených od Spotřebitele až do obdržení Zboží zpět nebo Spotřebitel předloží důkaz o odeslání Zboží zpět, podle toho, co nastane dříve.
  6. Pokud spotřebitel uplatňující právo na odstoupení od smlouvy zvolil jiný způsob dodání zboží než nejlevnější obvyklý způsob dodání nabízený prodávajícím, není prodávající povinen nahradit dodatečné náklady vzniklé spotřebiteli.
  7. Spotřebitel je povinen vrátit Zboží Prodávajícímu neprodleně, nejpozději však do 14 dnů ode dne, kdy odstoupil od Kupní smlouvy. Pro dodržení termínu stačí zaslat Zboží zpět na adresu Prodávajícího před uplynutím této lhůty.
  8. V případě odstoupení od smlouvy nese zákazník, který je spotřebitelem, pouze přímé náklady spojené s vrácením zboží.
  9. Spotřebitel odpovídá za jakékoli snížení hodnoty zboží v důsledku jeho používání způsobem, který přesahuje rámec toho, co je nezbytné pro zjištění povahy, vlastností a fungování zboží.
  10. Prodávající vrátí platbu stejným způsobem platby, jaký použil spotřebitel, pokud spotřebitel výslovně nesouhlasil s jiným způsobem vrácení, který pro něj nepředstavuje žádné náklady.

    11. Podle § 38 zákona o právech spotřebitelů není odstoupení od smlouvy podmíněno zbožím v uzavřeném obalu, které by z důvodu ochrany zdraví nebo hygienických důvodů mělo být uzavřeno, pokud byl obal otevřen po dodání spotřebitelem;
  • 10 Bezplatné služby
  1. Prodávající poskytuje zákazníkům bezplatně služby elektronicky:
  2. a) Kontaktní formulář;
  3. b) Newsletter;
  4. c) vedení Klientského účtu;
  5. d) Zveřejňování zpětné vazby.
  6. Služby uvedené v § 10 odst. 1 výše jsou poskytovány 7 dní v týdnu, 24 hodin denně.
  7. Prodávající si vyhrazuje právo zvolit a změnit typ, formu, čas a způsob poskytnutí přístupu k vybraným službám, o čemž bude zákazníky informovat způsobem vhodným pro změnu pravidel.
  8. Služba Kontaktní formulář spočívá v zaslání zprávy Prodávajícímu pomocí formuláře umístěného na webových stránkách Obchodu.
  9. Odstoupení od služby bezplatného kontaktního formuláře je možné kdykoliv a spočívá v ukončení zasílání dotazů prodávajícímu.
  10. Službu Newsletter může využívat každý zákazník, který zadá svou e-mailovou adresu nebo telefonní číslo pomocí registračního formuláře poskytnutého prodejcem na webových stránkách obchodu. Po odeslání vyplněného registračního formuláře obdrží Zákazník neprodleně e-mailem na e-mailovou adresu / telefonní číslo uvedené v registračním formuláři aktivační odkaz pro potvrzení přihlášení k odběru Newsletteru. Aktivací odkazu zákazníkem je uzavřena smlouva o poskytování služby Newsletter elektronickými prostředky.
  11. Služba Newsletter spočívá v tom, že prodávající zašle na e-mailovou adresu nebo prostřednictvím SMS elektronickou zprávu obsahující informace o nových produktech nebo službách v nabídce prodávajícího. Newsletter je prodávajícím zasílán všem zákazníkům, kteří se přihlásili k odběru.
  12. Každý newsletter adresovaný údajům zákazníků obsahuje zejména: informace o odesílateli, vyplněné pole "předmět", specifikující obsah zásilky a informace o možnosti a způsobu odstoupení od bezplatné služby Newsletter.
  13. Zákazník může kdykoli odstoupit od přijímání zpravodaje odhlášením prostřednictvím odkazu obsaženého v každé elektronické zprávě nebo textové zprávě zaslané v rámci služby Newsletter.
  14. Služba Správa zákaznického účtu je k dispozici po registraci za podmínek popsaných v pravidlech a spočívá v tom, že zákazníkovi poskytne vyhrazený panel na webových stránkách obchodu, který zákazníkovi umožní měnit údaje poskytnuté během registrace a sledovat stav objednávek a historii již dokončených objednávek.
  15. Zákazník, který dokončil Registraci, může podat žádost o smazání Zákaznického účtu Prodávajícího, avšak v případě žádosti o smazání Zákaznického účtu ze strany Prodávajícího může být smazán do 14 dnů od podání žádosti.
  16. Služba Zveřejňování názorů spočívá v tom, že Prodávající, Zákazníci, kteří uskutečnili nákup, mohou na webových stránkách Obchodu zveřejňovat individuální a subjektivní prohlášení Zákazníka týkající se zejména Zboží.
  17. Odstoupení od služby Zveřejňování názorů je možné kdykoli a spočívá v ukončení zveřejňování obsahu zákazníkem na webových stránkách obchodu.
  18. Prodávající je oprávněn zablokovat přístup k Zákaznickému účtu a bezplatným službám v případě, že Zákazník jedná na úkor Prodávajícího, tj. provádí reklamní činnost jiného podnikatele nebo produktu; činnosti spočívající ve zveřejňování obsahu, který nesouvisí s činností Prodávajícího; činnost spočívající ve zveřejňování nepravdivého nebo zavádějícího obsahu, jakož i v případě, že Zákazník jedná na úkor ostatních Zákazníků, porušení zákona nebo ustanovení Předpisů ze strany Zákazníka, jakož i v případě, že blokování přístupu k Zákaznickému účtu a bezplatným službám je odůvodněno bezpečnostními důvody - zejména: narušení bezpečnosti webových stránek obchodu zákazníkem nebo jiné hackerské činnosti. Zablokování přístupu k Zákaznickému účtu a bezplatným službám z výše uvedených důvodů trvá po dobu nezbytnou k vyřešení problému, který je základem pro zablokování přístupu k Zákaznickému účtu a bezplatným službám. Prodávající informuje zákazníka o zablokování přístupu k zákaznickému účtu a bezplatným službám elektronickými prostředky na adresu uvedenou zákazníkem v registračním formuláři.
  • 11 Odpovědnost zákazníka za obsah, který zveřejnil
  1. Zveřejněním obsahu a jeho zpřístupněním zákazník dobrovolně šíří obsah. Zveřejněný obsah nevyjadřuje názory prodávajícího a neměl by být ztotožňován s jeho činností. Prodávající není poskytovatelem obsahu, ale pouze subjektem, který za tímto účelem poskytuje vhodné ICT zdroje.
  2. Zákazník prohlašuje, že:
  3. a) je oprávněn užívat majetková práva autora, práva průmyslového vlastnictví a/nebo práva s nimi související k dílům, předmětům práv průmyslového vlastnictví (např. ochranné známky) a/nebo předmětům práv souvisejících s obsahem;
  4. b) umístění a zpřístupnění v rámci služeb uvedených v § 10 Pravidel, osobní údaje, obraz a informace týkající se třetích stran proběhly zákonným, dobrovolným způsobem a se souhlasem osob, kterých se týkají; c) souhlasí s tím, že zkontroluje zveřejněný obsah jinými zákazníky a prodávajícím, jakož i opravňuje prodávajícího k jeho bezplatnému použití v souladu s ustanoveními těchto pravidel;
  5. d) souhlasí s pořizováním úprav děl ve smyslu zákona o autorském právu a právech s ním souvisejících.
  6. Zákazník nemá nárok:
  7. a) zveřejňování osobních údajů třetích stran v rámci využívání služeb uvedených v § 10 Pravidel a šíření obrazu třetích stran bez souhlasu nebo souhlasu třetí strany vyžadovaného zákonem;
  8. b) zveřejňování reklamního a/nebo propagačního obsahu v rámci využívání služeb uvedených v § 10 Pravidel.
  9. Prodávající odpovídá za obsah zveřejněný zákazníky za předpokladu, že obdrží oznámení v souladu s § 12 pravidel.
  10. Je zakázáno, aby zákazníci zveřejňovali v rámci využívání služeb uvedených v § 10 Pravidel obsah, který by mohl zejména:
  11. a) být zveřejněny ve zlé víře, např. s úmyslem porušit osobní práva třetích stran;
  12. b) porušovat jakákoli práva třetích osob, včetně práv souvisejících s ochranou autorského práva a práv s ním souvisejících, ochranou práv průmyslového vlastnictví, obchodním tajemstvím nebo souvisejícími s povinností mlčenlivosti;
  13. c) mít urážlivý charakter nebo být výhrůžkou zaměřenou na jiné osoby, obsahovat slovní zásobu porušující dobré mravy (např. použitím vulgárních výrazů nebo výrazů běžně považovaných za urážlivé);
  14. d) být v rozporu se zájmem prodávajícího, tj. obsah tvořící reklamní materiály jiného podnikatele nebo produkt; obsah, který nesouvisí s činností prodávajícího; Nepravdivý nebo zavádějící obsah;
  15. e) jinak porušovat ustanovení Řádu, slušnost, platné právo, společenské nebo morální normy.
  16. V případě obdržení oznámení v souladu s § 12 Pravidel si Prodávající vyhrazuje právo změnit nebo smazat obsah zveřejněný Zákazníky v rámci jejich využívání služeb uvedených v § 10 Pravidel, zejména ve vztahu k obsahu, u kterého bylo na základě zpráv třetích stran nebo příslušných orgánů zjištěno, že může představovat porušení těchto Pravidel nebo platných právních předpisů. Prodávající průběžně nekontroluje zveřejněný obsah.
  17. Zákazník souhlasí s tím, aby prodávající volně používal obsah, který umístil jako součást webových stránek obchodu.
  • 12 Nahlášení hrozby nebo porušení práv
  1. Pokud se zákazník nebo jiná osoba či subjekt domnívá, že obsah zveřejněný na webových stránkách obchodu porušuje jejich práva, osobnostní práva, slušnost, pocity, morálku, přesvědčení, zásady poctivé hospodářské soutěže, know-how, tajemství chráněné zákonem nebo na základě povinnosti, může o možném porušení informovat prodávajícího.
  2. Prodávající, který je upozorněn na možné porušení, podnikne okamžité kroky k odstranění obsahu, který je příčinou porušení, z webových stránek obchodu.
  • 13 Ochrana osobních údajů
  1. Zásady ochrany osobních údajů jsou obsaženy v zásadách ochrany osobních údajů.2. Kontakt na pověřence pro ochranu osobních údajů – info@sensu.czu
  • 14 Ukončení smlouvy (nevztahuje se na kupní smlouvy)
  1. Zákazník i prodávající mohou smlouvu o poskytování elektronických služeb kdykoli a bez udání důvodů vypovědět, s výhradou práv nabytých druhou stranou před ukončením výše uvedené smlouvy a níže uvedených ustanovení.
  2. Zákazník, který dokončil Registraci, ukončí smlouvu o poskytování elektronických služeb zasláním příslušného prohlášení vůle prodávajícího s využitím jakýchkoli prostředků komunikace na dálku, které prodávajícímu umožní seznámit se s prohlášením o záměru zákazníka.
  3. Prodávající ukončí smlouvu o poskytování elektronických služeb zasláním příslušného prohlášení vůle zákazníkovi na e-mailovou adresu uvedenou zákazníkem při registraci.
  • 15 Závěrečná ustanovení
  1. Prodávající odpovídá za neplnění nebo nesprávné plnění smlouvy, ale v případě smluv uzavřených se zákazníky, kteří jsou podnikateli, je prodávající odpovědný pouze v případě úmyslného poškození a v mezích ztrát skutečně vzniklých zákazníkovi, který je podnikatelem.
  2. Obsah těchto pravidel může být zaznamenán tiskem, uložením na nosiči nebo stažením kdykoli z webových stránek obchodu.
  3. Pokud vznikne spor na základě uzavřené kupní smlouvy, strany se vynasnaží vyřešit záležitost smírně. Rozhodným právem pro řešení sporů vzniklých podle tohoto nařízení je polské právo.
  4. Prodávající informuje zákazníka, který je spotřebitelem, o možnosti využití mimosoudních reklamačních a nápravných prostředků. Pravidla pro přístup k těmto postupům jsou k dispozici v kancelářích nebo na internetových stránkách subjektů oprávněných k mimosoudnímu řešení sporů. Mohou to být zejména veřejní ochránci práv spotřebitelů nebo provinční inspektoráty obchodní inspekce, jejichž seznam je k dispozici na internetových stránkách Úřadu pro hospodářskou soutěž a ochranu spotřebitele. Prodávající informuje, že platforma systému online řešení sporů mezi spotřebiteli a podnikateli na úrovni EU (platforma ODR) je dostupná na http://ec.europa.eu/consumers/odr/ adrese.
  5. Prodávající si vyhrazuje právo na změnu těchto podmínek. Všechny objednávky přijaté prodávajícím k provedení před datem vstupu v platnost nových předpisů jsou prováděny na základě předpisů, které byly platné v den zadání objednávky zákazníkem. Změna Pravidel vstoupí v platnost do 7 dnů od data zveřejnění na webových stránkách obchodu. Prodávající bude informovat zákazníka 7 dní před vstupem nových předpisů v platnost o změně předpisů prostřednictvím elektronické zprávy obsahující odkaz na text změněných předpisů. Pokud zákazník neakceptuje nový obsah pravidel, je povinen tuto skutečnost oznámit prodávajícímu, což má za následek ukončení smlouvy v souladu s ustanoveními § 14 pravidel.
  6. Obchodní řád nabývá účinnosti dnem 1.06.2020, údaje prodávajícího se změnily dne 13.12.2022. v souladu s rozhodnutím Soudního dvora o změně právní formy činnosti.

 

Verze od 15.08.2023r.

PŘEDPISY INTERNETOVÉHO OBCHODU

 

1.

Tyto Řády definují všeobecné podmínky, pravidla a způsob prodeje prováděného společností JUPITER CAPITAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ se sídlem v Krakově prostřednictvím internetového obchodu sensu  (dále jen: "internetový obchod") a definuje podmínky pro poskytování bezplatných elektronických služeb společností JUPITER CAPITAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ se sídlem v Krakově. 

§ 1 Definice

 

1.

Pracovní dny  - znamená dny v týdnu od pondělí do pátku, s výjimkou státních svátků.

 

2.

Dodávka - znamená skutečnou činnost spočívající v dodání Zboží uvedeného v objednávce Prodávajícím prostřednictvím Dodavatele Zákazníkovi.

 

3.

Dodavatel - znamená subjekt, se kterým Prodávající spolupracuje v rámci Dodávky zboží:

 

a)

kurýrní společnost;

 

b)

InPost Sp. z o.o. se sídlem v Krakově, poskytující služby dodávky a služby systému P.O. Box (Paczkomat).

 

4.

Heslo - znamená řetězec písmen, číslic nebo jiných znaků zvolených Zákazníkem při Registraci v Internetovém obchodě, který slouží k zabezpečení přístupu k Zákaznickému účtu v Internetovém obchodě.

 

5.

Zákazník - znamená subjekt, pro který mohou být v souladu s předpisy a právními předpisy poskytovány služby elektronicky nebo se kterým může být uzavřena kupní smlouva.

 

6.

Spotřebitel - znamená fyzickou osobu, která provádí právní transakci s podnikatelem, která přímo nesouvisí s její obchodní nebo profesní činností.

 

7.

 Zákaznický účet  - znamená individuální panel pro každého zákazníka, spuštěný jeho jménem prodávajícím poté, co se zákazník zaregistruje a uzavře smlouvu o poskytování služby správy zákaznického účtu.

 

8.

Podnikatel - znamená fyzickou osobu, právnickou osobu nebo  organizační složku, která není právnickou osobou, které zákon přiznává způsobilost k právním úkonům, podnikající nebo profesní činnost vlastním jménem a provádějící právní úkon přímo související s její podnikatelskou nebo profesní činností.

 

9.

Podnikatelem s právy spotřebitele - se rozumí fyzická osoba uzavírající kupní smlouvu přímo související s její podnikatelskou činností, pokud z obsahu kupní smlouvy vyplývá, že pro tohoto podnikatele nemá profesní charakter, vyplývající zejména z předmětu jeho podnikatelské činnosti, zpřístupněného na základě ustanovení o centrální evidenci a informacích o ekonomické činnosti.

 

10.

Předpisy - znamená tyto předpisy.

 

11.

Registrace - znamená skutečnou činnost provedenou způsobem uvedeným v Pravidlech, která je nutná k tomu, aby Zákazník mohl využívat všechny funkce Internetového obchodu.

 

12.

Prodávající -  znamená JUPITER CAPITAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ se sídlem v Krakově (30-094), Bolesława Wallek-Walewskiego 21, DIČ: 6772487933, REGON: 523924334, zapsaná v rejstříku podnikatelů vedeném Okresním soudem pro Krakov-Śródmieście v Krakově, XI obchodní oddělení Národního soudního rejstříku pod číslem KRS 0001007521, se základním kapitálem 20 000 PLN; e-mail info@sensu.cz, který je také vlastníkem obchodu Internet.

 

Číslo BDO - 000594266.

 

13.

Webové stránky obchodu - jsou webové stránky, pod kterými Prodávající provozuje Internetový obchod, působící v sensu.cz

 

14.

Zboží - znamená produkt prezentovaný Prodávajícím prostřednictvím Webové stránky obchodu, který může být předmětem Kupní smlouvy.

 

15.

Trvanlivost - schopnost  Zboží zachovat si své funkce a vlastnosti v průběhu běžného používání.

 

16.

Trvanlivé médium - znamená materiál nebo nástroj, který umožňuje zákazníkovi nebo prodávajícímu ukládat informace adresované osobně způsobem, který umožňuje přístup k informacím v budoucnu po dobu vhodnou pro účely těchto informací a který umožňuje reprodukci uložených informací v nezměněné podobě.

 

17.

Kupní smlouva  - znamená kupní smlouvu uzavřenou na dálku za podmínek stanovených v Pravidlech mezi Zákazníkem a Prodávajícím.

§ 2 Obecná ustanovení a používání internetového obchodu

 

1.

Všechna práva k Internetovému obchodu, včetně ekonomických autorských práv, práv duševního vlastnictví k jeho názvu, jeho internetové doméně, Webové stránce obchodu, jakož i ke vzorům, formám, logům umístěným na webových stránkách obchodu (s výjimkou log a fotografií prezentovaných na webových stránkách obchodu za účelem prezentace zboží, ke kterému autorská práva patří třetím stranám), patří prodávajícímu,  a jejich použití může probíhat pouze způsobem stanoveným a v souladu s Pravidly a s písemným souhlasem Prodávajícího.

 

2.

Prodávající vynaloží veškeré úsilí, aby zajistil, že používání internetového obchodu je možné pro uživatele internetu pomocí všech populárních webových prohlížečů, operačních systémů, typů zařízení a typů připojení k internetu. Minimální technické požadavky pro používání webových stránek obchodu jsou verze webového prohlížeče alespoň Microsoft Edge 109 nebo Internet Explorer 11 nebo Chrome 110 nebo FireFox 109 nebo Opera 95 nebo Safari 11 nebo novější, s povoleným Javascriptem, přijímající "cookies" a připojení k internetu s šířkou pásma alespoň 256 kbit/s. Web obchodu je optimalizován pro minimální rozlišení obrazovky 1024x768 pixelů.

 

3.

Prodávající používá mechanismus "cookies", které jsou při používání webových stránek Zákazníka ukládány serverem Prodávajícího na pevný disk koncového zařízení Zákazníka. Používání "cookies" je zaměřeno na správné fungování webových stránek obchodu na koncových zařízeních zákazníků. Tento mechanismus neničí koncové zařízení zákazníka a nezpůsobuje změny konfigurace koncových zařízení zákazníka ani softwaru nainstalovaného na těchto zařízeních. Každý zákazník může deaktivovat mechanismus "cookies" ve webovém prohlížeči svého koncového zařízení. Prodávající uvádí, že zakázání "cookies" však může způsobit potíže nebo zabránit používání webových stránek obchodu.

 

4.

Aby bylo možné zadat objednávku v Internetovém obchodě prostřednictvím Webové stránky obchodu a využívat služby poskytované elektronicky prostřednictvím webových stránek obchodu, je nutné, aby měl zákazník aktivní e-mailový účet.

 

5.

Je zakázáno, aby Zákazník poskytoval nelegální obsah a používal Internetový obchod, Webové stránky obchodu nebo bezplatné služby poskytované Prodávajícím Zákazníkem způsobem, který je v rozporu se zákonem, slušností nebo porušuje osobní práva třetích osob.

 

6.

Prodávající prohlašuje, že veřejný charakter internetu a využívání služeb poskytovaných elektronicky může zahrnovat riziko získání a úpravy údajů Zákazníků neoprávněnými osobami, proto by Zákazníci měli používat vhodná technická opatření, která minimalizují výše uvedené hrozby. Zejména by měli používat antivirové programy a programy pro ochranu identity, které používají internet. Prodávající nikdy nežádá Zákazníka, aby mu poskytl Heslo v jakékoli formě.

 

7.

Není dovoleno používat zdroje a funkce Internetového obchodu za účelem provádění činností Zákazníka, které by porušovaly zájmy Prodávajícího, tj. reklamní činnosti jiného podnikatele nebo produktu; činnosti spočívající ve zveřejňování obsahu, který nesouvisí s činností Prodávajícího; činnost zveřejňování nepravdivého nebo zavádějícího obsahu.

§ 3 Registrace

 

1.

Pro vytvoření Zákaznického účtu je Zákazník povinen se bezplatně zaregistrovat.

 

2.

Registrace není nutná k zadání objednávky v Internetovém obchodě.

 

3.

Za účelem registrace by měl Zákazník vyplnit registrační formulář poskytnutý Prodejcem na Webových stránkách Obchodu a zaslat vyplněný registrační formulář elektronicky Prodávajícímu výběrem příslušné funkce v registračním formuláři. Při Registraci si Zákazník nastavuje individuální Heslo.

 

4.

Zákazník má také možnost registrace prostřednictvím svého facebook.com uživatelského účtu. Vytvoření zákaznického účtu se provádí prostřednictvím vyhrazeného přesměrování z internetového obchodu na facebook.com webové stránky, kde je zákazník vyzván k zadání uživatelského jména a hesla, které má pro uživatelský účet v facebook.com. Po autorizaci na facebook.com webové stránce je Zákazník přesměrován zpět do Internetového obchodu, kde je vytvořen Zákaznický účet, s odkazem na uživatelský účet na facebook.com. Uživatelské jméno pro službu facebook.com a jeho heslo nejsou prodávajícím registrovány a uchovávány.

 

5.

Při vyplňování registračního formuláře má zákazník možnost seznámit se s pravidly přijetím jejich obsahu označením příslušného pole ve formuláři.

 

6.

Při Registraci může Zákazník dobrovolně souhlasit se zpracováním svých osobních údajů pro marketingové účely zaškrtnutím příslušného políčka v registračním formuláři. Prodávající v tomto případě jasně informuje o účelu shromažďování osobních údajů zákazníka, jakož i o známém prodávajícím nebo předpokládaných příjemcích těchto údajů.

 

7.

Souhlas zákazníka se zpracováním jeho osobních údajů pro marketingové účely nepodmiňuje možnost uzavření smlouvy s prodávajícím o poskytování služby Správa zákaznického účtu elektronickými prostředky. Souhlas může být kdykoli odvolán předložením příslušného prohlášení zákazníka prodávajícímu. Prohlášení může být například zasláno na adresu prodávajícího prostřednictvím e-mailu.

 

8.

Po odeslání vyplněného registračního formuláře obdrží Zákazník neprodleně, e-mailem na e-mailovou adresu uvedenou v registračním formuláři, potvrzení o registraci ze strany Prodávajícího. V tomto okamžiku je uzavřena smlouva o poskytování služby Správa zákaznického účtu elektronickými prostředky a Zákazník získává možnost přístupu k Zákaznickému účtu a provádění změn údajů poskytnutých při Registraci.

§ 4 Objednávky

 

1.

Informace obsažené na webových stránkách obchodu nepředstavují nabídku prodávajícího ve smyslu občanského zákoníku, ale pouze výzvu zákazníkům k předložení nabídek k uzavření kupní smlouvy.

 

2.

Zákazník může zadávat objednávky v Internetovém obchodě prostřednictvím Webové stránky obchodu 7 dní v týdnu, 24 hodin denně.

 

3.

Zákazník, který zadá objednávku prostřednictvím webových stránek obchodu, dokončí objednávku výběrem zboží, o které má zájem. Přidání Zboží do objednávky probíhá výběrem příkazu "PŘIDAT DO KOŠÍKU" pod daným Produktem prezentovaným na Webových stránkách Obchodu. Po dokončení celé objednávky a uvedení způsobu doručení a způsobu platby v "KOŠÍKU" zákazník zadá objednávku odesláním objednávkového formuláře prodávajícímu a výběrem tlačítka "Objednat a zaplatit" na webových stránkách obchodu. Pokaždé před odesláním objednávky prodávajícímu je zákazník informován o celkové ceně vybraného zboží a dodávky, jakož i o všech dodatečných nákladech, které je povinen vynaložit v souvislosti s kupní smlouvou.

 

4.

Zadání objednávky představuje předložení nabídky Zákazníkem Prodávajícímu na uzavření kupní smlouvy na Zboží, které je předmětem objednávky.

 

5.

Po zadání objednávky zašle prodávající potvrzení o jejím odeslání na e-mailovou adresu poskytnutou zákazníkem.

 

6.

Poté po potvrzení objednávky zašle prodávající na e-mailovou adresu poskytnutou zákazníkem informaci o přijetí objednávky k provedení. Informace o přijetí objednávky k provedení je prohlášení prodávajícího o přijetí nabídky uvedené v § 4 bod 4 výše a po jejím přijetí zákazníkem je kupní smlouva uzavřena.

 

7.

Po uzavření kupní smlouvy prodávající potvrdí své podmínky zákazníkovi zasláním na trvalém nosiči, na e-mailovou adresu zákazníka nebo písemně na adresu uvedenou zákazníkem při registraci nebo zadávání objednávky.

§ 5 Platby

 

1.

Ceny na webových stránkách obchodu umístěné vedle daného zboží jsou ceny brutto a neobsahují informace o nákladech na dodání a jakýchkoli dalších nákladech, které bude zákazník povinen vynaložit v souvislosti s kupní smlouvou, o čemž bude zákazník informován při výběru způsobu dodání a zadávání objednávky.

 

2.

Zákazník si může zvolit následující způsoby platby za objednané Zboží:

 

a)

bankovním převodem na bankovní účet prodávajícího (v tomto případě bude realizace objednávky zahájena poté, co prodávající odešle zákazníkovi potvrzení objednávky a po připsání peněžních prostředků na bankovní účet prodávajícího);

 

b)

platební kartou, bankovním převodem nebo BLIK prostřednictvím externího platebního systému przelewy24.pl, provozovaného společností PayPro S.A. se sídlem v Poznani (v tomto případě bude realizace objednávky zahájena poté, co prodávající odešle zákazníkovi potvrzení objednávky a po připsání finančních prostředků na bankovní účet prodávajícího po obdržení informace ze systému przelewy24.pl o kladném dokončení platby);

 

c)

bezhotovostně převodem na bankovní účet prodávajícího s odloženým datem splatnosti. Po zvolení platební metody PayPo provozované společností PayPo Sp. z o.o. se sídlem ve Varšavě je Zákazník přesměrován na transakční službu PayPo a použití tohoto způsobu platby vyžaduje předchozí kladné ověření údajů Zákazníka poskytovatelem platebních služeb PayPo za podmínek uvedených v platebních podmínkách stanovených společností PayPo. Realizace objednávky a expedice začne poté, co prodávající zašle zákazníkovi potvrzení o přijetí objednávky.

 

3.

Zákazník by měl provést platbu za objednávku ve výši vyplývající z uzavřené kupní smlouvy do 3 pracovních dnů, pokud zvolil formu platby předem.

 

4.

V případě nesplnění závazku smluvními stranami v přesně stanovené lhůtě, vyplývající z uzavřené kupní smlouvy, může oprávněná strana v případě prodlení druhé strany odstoupit od smlouvy bez stanovení dodatečné lhůty v souladu s čl. 492 občanského zákoníku. Odstoupení od smlouvy může proběhnout do 3 pracovních dnů ode dne uzavření kupní smlouvy. Výše uvedené právo platí zejména v případě nezaplacení objednávky zákazníkem ve výše uvedené přesně stanovené lhůtě. V takové situaci po neúčinném uplynutí platební lhůty zašle prodávající zákazníkovi na trvalém nosiči prohlášení o odstoupení od smlouvy podle § 492 občanského zákoníku.

§ 6 Dodání

 

1.

Prodávající provádí dodávku na území Polské republiky.

 

2.

Prodávající je povinen dodat Zboží v souladu s Kupní smlouvou.

 

3.

Prodávající zveřejňuje na webových stránkách obchodu informace o počtu pracovních dnů potřebných pro doručení a zpracování objednávky.

 

4.

Datum doručení a provedení objednávky uvedené na webových stránkách obchodu se počítá v pracovních dnech v souladu s § 5 oddíl 2 pravidel.

 

5.

Objednané Zboží je Odběrateli doručeno prostřednictvím Dodavatele na adresu uvedenou v objednávkovém formuláři.

 

Pokud si jako dodavatele zvolíte InPost Sp. z o.o. se sídlem v Krakově, bude dodací adresou adresa skříňky na balíky zvolená zákazníkem v době zadání objednávky.

 

6.

Zákazník je povinen zkontrolovat doručenou zásilku v čase a způsobem přijatým pro zásilky daného typu. V případě nedostatku nebo poškození zásilky má zákazník právo požádat zaměstnance dodavatele o sepsání příslušného protokolu.

 

7.

Prodávající v souladu s vůlí Zákazníka přiloží k zásilce, která je předmětem Dodávky, doklad o koupi nebo zašle e-mailem na elektronickou adresu poskytnutou Zákazníkem při zadávání jedné objednávky fakturu na dodané Zboží. Faktura je doručována e-mailem ve formě elektronického souboru ve formátu PDF. Aby bylo možné soubor otevřít, musí mít zákazník bezplatný software kompatibilní s formátem PDF. Za tímto účelem prodávající doporučuje Adobe Acrobat Reader, který lze zdarma stáhnout na http://www.adobe.com

 

Aby zákazník obdržel fakturu s DPH, měl by při nákupu uvést, že nakupuje zboží jako podnikatel (daňový poplatník). Oznámení výše uvedeného prohlášení se provádí zaškrtnutím příslušného pole v objednávkovém formuláři před odesláním objednávky prodávajícímu.

 

8.

V nepřítomnosti zákazníka na adrese, kterou uvedl, uvedenou při zadávání objednávky jako dodací adresu, zaměstnanec dodavatele zanechá oznámení nebo se nás pokusí telefonicky kontaktovat, aby určil datum, kdy bude zákazník přítomen. V případě vrácení objednaného Zboží do Internetového obchodu Dodavatelem bude Prodávající kontaktovat Zákazníka elektronicky nebo telefonicky a znovu se Zákazníkem dohodne datum a cenu dodání.

§ 7 Záruka pro podnikatele

 

1.

Prodávající zajišťuje dodání zboží bez vad. Prodávající odpovídá Podnikateli, má-li Zboží vadu.

 

2.

Má-li Zboží vadu, může Podnikatel:

 

a)

předložit prohlášení o snížení ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy, pokud prodávající neprodleně a bez nadměrných obtíží podnikateli nevymění vadné zboží za zboží bez vad nebo vadu odstraní.

 

Toto omezení neplatí, pokud Zboží již bylo Prodávajícím vyměněno nebo opraveno nebo Prodávající nesplnil povinnost nahradit Zboží zbožím bez vad nebo odstranit vady. Namísto odstranění vady navržené Prodávajícím může Podnikatel požadovat výměnu Zboží za bezvadné nebo místo výměny Zboží požadovat odstranění vady, ledaže uvedení věci do souladu se smlouvou způsobem zvoleným Podnikatelem není možné nebo by vyžadovalo nadměrné náklady ve srovnání se způsobem navrženým Prodávajícím. Při posuzování nadměrných nákladů se přihlíží k hodnotě Zboží bez vad, druhu a závažnosti zjištěné vady a k obtížím, kterým by byl Podnikatel jinak vystaven.

 

Podnikatel nemůže odstoupit od kupní smlouvy, pokud je vada zanedbatelná.

 

b)

požadovat výměnu vadného Zboží za zboží bez vad nebo odstranění vady. Prodávající je povinen vyměnit vadné zboží za zboží bez vad nebo vadu v přiměřené lhůtě odstranit bez zbytečných obtíží pro podnikatele.

 

Prodávající může odmítnout vyhovět žádosti Podnikatele, pokud uvedení vadného Zboží do souladu s Kupní smlouvou způsobem zvoleným Podnikatelem není možné nebo by vyžadovalo nadměrné náklady ve srovnání s druhým možným způsobem uvedení do souladu s Kupní smlouvou. Náklady na opravu nebo výměnu nese prodávající.

 

3.

Prodávající odpovídá ze záruky, pokud je fyzická vada zjištěna do dvou let od vydání Zboží Podnikateli. Nárok na odstranění vady nebo výměnu Zboží za bezvadné zaniká po uplynutí jednoho roku, tato lhůta však nesmí skončit před uplynutím lhůty uvedené ve větě první. V této lhůtě může podnikatel odstoupit od kupní smlouvy nebo předložit prohlášení o snížení ceny z důvodu vady zboží. Pokud Podnikatel požadoval výměnu Zboží za zboží bez vad nebo odstranění vady, lhůta pro odstoupení od Kupní smlouvy nebo předložení prohlášení o snížení ceny začíná neúčinným uplynutím lhůty pro výměnu Zboží nebo odstranění vady

 

4.

Podnikatel, který uplatňuje práva ze záruky, je povinen vadnou věc doručit na adresu prodávajícího. Náklady na dodání hradí prodávající.

 

5.

Jakékoli reklamace týkající se zboží nebo plnění kupní smlouvy může podnikatel písemně směřovat na adresu prodávajícího

 

6.

Do 14 dnů ode dne žádosti obsahující reklamaci odpoví Prodávající na reklamaci Zboží nebo na reklamaci související s plněním Kupní smlouvy oznámenou Podnikatelem.

§ 8 Nesoulad zboží se smlouvou

Stížnost spotřebitele a podnikatele s právy spotřebitele

 

1.

Zboží je v souladu se smlouvou, zejména pokud:

 

a)

popis, typ, množství, kvalitu, úplnost a funkčnost a u zboží s digitálními prvky také kompatibilitu, interoperabilitu a dostupnost aktualizací;

 

b)

vhodnost pro konkrétní účel, pro který to Spotřebitel nebo Podnikatel se Spotřebitelskými právy potřebuje, o čemž Spotřebitel nebo Podnikatel s právy Spotřebitele informoval Prodávajícího nejpozději v době uzavření smlouvy a kterou Prodávající akceptoval.

 

2.

Kromě toho Zboží, aby bylo považováno za shodné se smlouvou, musí:

 

a)

být vhodné pro účely, pro které se zboží tohoto druhu obvykle používá, s přihlédnutím k platným právním předpisům, technickým normám nebo osvědčeným postupům;

 

b)

být přítomna v takovém množství a mít takové vlastnosti, včetně trvanlivosti a bezpečnosti, a ve vztahu ke Zboží s digitálními prvky také funkčnost a kompatibilitu, které jsou typické pro Zboží tohoto druhu a které může Spotřebitel nebo Podnikatel s právy Spotřebitele rozumně očekávat, s přihlédnutím k povaze Zboží a veřejnému ujištění poskytnutému Prodávajícím, jeho právními předchůdci nebo osobami jednajícími jejich jménem,  zejména v reklamě nebo na etiketě, pokud prodávající neprokáže, že:

 

a.

nevěděl o veřejném ujištění a rozumně soudě o něm vědět nemohl;

 

b.

před uzavřením veřejné zakázky bylo ujištění opraveno v souladu s podmínkami a formou, ve které bylo veřejné ujištění poskytnuto, nebo srovnatelným způsobem;

 

c.

veřejné ujištění nemělo vliv na rozhodnutí spotřebitele nebo podnikatele s právy spotřebitele uzavřít smlouvu.

 

c)

být dodány s obaly, příslušenstvím a pokyny, jejichž dodání může spotřebitel nebo podnikatel s právy spotřebitele rozumně očekávat;

 

d)

být stejné kvality jako vzorek nebo vzor, který prodávající poskytl spotřebiteli nebo podnikateli s právy spotřebitele před uzavřením smlouvy, a odpovídat popisu takového vzorku nebo takového vzoru.

 

3.

Prodávající neodpovídá za nesoulad Zboží se smlouvou v rozsahu uvedeném v § 8 bod 2, pokud byl Spotřebitel nebo podnikatel s právy Spotřebitele nejpozději v době uzavření smlouvy jasně informován, že určitá vlastnost Zboží se odchyluje od požadavků na soulad se smlouvou uvedených v § 8 odstavec 2, a výslovně a samostatně akceptoval nedostatek specifické vlastnosti Zboží.

 

4.

Prodávající odpovídá za nesoulad Zboží se smlouvou vyplývající z nesprávné instalace Zboží, jestliže:

 

a)

bylo provedeno prodávajícím nebo na jeho odpovědnost;

 

b)

nesprávná instalace provedená spotřebitelem nebo podnikatelem s právy spotřebitele byla způsobena chybami v pokynech poskytnutých podnikatelem nebo třetí stranou.

 

5.

Prodávající odpovídá za jakýkoli nesoulad Zboží existující v době dodání a odhalený do dvou let od tohoto data, pokud datum použitelnosti Zboží stanovené Prodávajícím, jeho právními předchůdci nebo osobami jednajícími jejich jménem není delší. Má se za to, že rozpor Zboží se smlouvou, který se projevil v průběhu dvou let od dodání zboží, existoval již v době jeho dodání, pokud není prokázán opak nebo tato domněnka nemůže být v souladu se specifičností Zboží nebo povahou nesouladu Zboží se smlouvou.

 

6.

Prodávající se nemůže dovolávat uplynutí lhůty pro zjištění nesouladu Zboží se smlouvou uvedenou v § 8 bod 5, pokud byl tento nedostatek podvodně zatajen.

 

7.

Pokud Zboží není v souladu se smlouvou, může Spotřebitel nebo podnikatel s právy Spotřebitele požadovat jeho opravu nebo výměnu.

 

8.

Prodávající může provést výměnu, pokud spotřebitel nebo podnikatel s právy spotřebitele požaduje opravu, nebo prodávající může provést opravu, pokud spotřebitel nebo podnikatel s právy spotřebitele požaduje výměnu, pokud uvedení zboží do souladu se smlouvou způsobem zvoleným spotřebitelem nebo podnikatelem s právy spotřebitele není možné nebo by vyžadovalo nadměrné náklady pro prodávajícího. Pokud je oprava a výměna nemožná nebo by vyžadovala nadměrné náklady pro prodávajícího, může odmítnout uvést zboží do souladu se smlouvou.

 

9.

Při posuzování nadměrných nákladů pro Prodávajícího se přihlíží ke všem okolnostem případu, zejména k významu nesouladu Zboží se smlouvou, hodnotě Zboží v souladu se smlouvou a nadměrným obtížím pro Spotřebitele nebo Podnikatele s právy Spotřebitele vyplývajícím ze změny způsobu uvedení Zboží do souladu se smlouvou.

 

10.

Prodávající provede opravu nebo výměnu v přiměřené lhůtě od okamžiku, kdy byl Prodávající informován Spotřebitelem nebo Podnikatelem s právy Spotřebitele o nesouladu se smlouvou, a bez nadměrných obtíží pro Spotřebitele nebo Podnikatele s právy Spotřebitele, s přihlédnutím ke specifičnosti Zboží a účelu, pro který jej Spotřebitel nebo Podnikatel s právy Spotřebitele zakoupil. Náklady na opravu nebo výměnu, zahrnující zejména náklady na poštovné, dopravu, práci a materiál, nese prodávající.

 

11.

Spotřebitel nebo podnikatel s právy spotřebitele dává zboží k dispozici prodávajícímu za účelem opravy nebo výměny. Prodávající odebírá zboží od spotřebitele nebo podnikatele s právy spotřebitele na vlastní náklady.

 

12.

Pokud bylo Zboží instalováno dříve, než se projevila neshoda Zboží se smlouvou, Prodávající Zboží rozebere a po opravě nebo výměně jej znovu smontuje, nebo nechá tyto činnosti provést na vlastní náklady.

 

13.

Spotřebitel nebo podnikatel s právy Spotřebitele není povinen platit za obvyklé užívání Zboží, které bylo následně nahrazeno.

 

14.

Pokud Zboží není v souladu se smlouvou, může Spotřebitel nebo podnikatel s právy Spotřebitele předložit prohlášení o snížení ceny nebo odstoupení od smlouvy, pokud:

 

a)

Prodávající odmítl uvést Zboží do souladu se smlouvou v souladu s § 8 bod 8 výše;

 

b)

Prodávající neuvedl Zboží do souladu se smlouvou v souladu s § 8 bod 10 až § 8 bod 12 výše;

 

c)

nesoulad Zboží se smlouvou přetrvává i přesto, že se Prodávající snažil uvést Zboží do souladu se smlouvou;

 

d)

nesoulad Zboží se smlouvou je natolik významný, že odůvodňuje snížení ceny nebo odstoupení od smlouvy bez předchozího použití ochranných opatření uvedených v § 8 bod 7 až § 8 bod 12 výše;

 

e)

z prohlášení nebo okolností prodávajícího je zřejmé, že neuvede zboží do souladu se smlouvou v přiměřené lhůtě nebo bez zbytečných obtíží pro spotřebitele nebo podnikatele s právy spotřebitele.

 

15.

Prodávající je povinen odpovědět na reklamaci spotřebitele do 14 dnů ode dne jejího obdržení.

 

16.

Prodávající vrátí spotřebiteli nebo podnikateli s právy spotřebitele dlužné částky v důsledku uplatnění práva na snížení ceny ihned, nejpozději do 14 dnů ode dne doručení prohlášení spotřebitele nebo podnikatele s právy spotřebitele o snížení ceny.

 

17.

Spotřebitel nebo podnikatel s právy spotřebitele nemůže odstoupit od smlouvy, pokud je nesoulad zboží se smlouvou irelevantní. Předpokládá se, že nesoulad Zboží se smlouvou je významný.

 

18.

Pokud se nesoulad se smlouvou týká pouze některých Zboží dodaných na základě smlouvy, může Spotřebitel nebo Podnikatel s právy Spotřebitele odstoupit od smlouvy pouze ve vztahu k tomuto Zboží, jakož i ve vztahu k jinému Zboží zakoupenému Spotřebitelem nebo Podnikatelem s právy Spotřebitele společně se Zbožím, které není v souladu se smlouvou, pokud nelze rozumně očekávat, že se Spotřebitel nebo Podnikatel s právy Spotřebitele zavázal ponechat si pouze Zboží v souladu se smlouvou.

 

19.

V případě odstoupení od smlouvy je Spotřebitel nebo Podnikatel s právy Spotřebitele povinen neprodleně vrátit Zboží Prodávajícímu na jeho náklady. Prodávající vrátí spotřebiteli nebo podnikateli cenu s právy spotřebitele neprodleně, nejpozději do 14 dnů ode dne převzetí zboží nebo dokladu o jeho vrácení.

 

20.

Prodávající vrátí cenu stejným způsobem platby, jaký použil spotřebitel nebo podnikatel s právy spotřebitele, pokud spotřebitel nebo podnikatel s právy spotřebitele výslovně nesouhlasil s jiným způsobem vrácení peněz, který pro něj nepředstavuje žádné náklady.

 

21.

Prodávající nevyužívá mimosoudní řešení sporů uvedené v zákoně ze dne 23. září 2016 o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů.

§ 9 Záruka

 

1.

Na zboží prodávané Prodávajícím se může vztahovat záruka poskytnutá výrobcem Zboží nebo distributorem.

 

2.

V případě zboží, na které se vztahuje záruka, jsou informace o existenci a obsahu záruky pokaždé uvedeny na webových stránkách obchodu.

§ 10 Odstoupení od kupní smlouvy

 

1.

Zákazník, který je spotřebitelem a podnikatel s právy spotřebitele, který uzavřel kupní smlouvu, může od ní odstoupit do 14 dnů bez udání důvodu.

 

2.

Lhůta pro odstoupení od kupní smlouvy začíná běžet od okamžiku, kdy zboží převezme spotřebitel, podnikatel s právy spotřebitele nebo třetí osobou, kterou určí, jinou než dopravce.

 

Spotřebitel a podnikatel s právy spotřebitele mohou odstoupit od kupní smlouvy podáním prohlášení o odstoupení prodávajícímu. Toto prohlášení může být předloženo například písemně na adresu prodávajícího, tj.: Sensu P3 Piotrków Hala 2 "vrácení / reklamace", Wola Bykowska 31, (97-306) Grabica, nebo e-mailem na adresu prodávajícího, tj.: info@sensu.cz. Prohlášení může být předloženo na formuláři, jehož vzor byl umístěn prodávajícím na webových stránkách obchodu na adrese: Formulář pro odstoupení od smlouvy. Pro dodržení termínu stačí zaslat prohlášení před jeho uplynutím.

 

Spotřebitel a podnikatel s právy spotřebitele mohou odstoupit od kupní smlouvy podáním prohlášení o odstoupení prodávajícímu prostřednictvím formuláře dostupného na webových stránkách na adrese: Elektronický formulář pro odstoupení od smlouvy. Pro dodržení termínu stačí zaslat prohlášení před jeho uplynutím. Prodávající neprodleně potvrdí spotřebiteli a podnikateli s právy spotřebitele přijetí formuláře předloženého prostřednictvím webové stránky.

 

3.

V případě odstoupení od kupní smlouvy se považuje za neplatnou.

 

4.

Pokud spotřebitel nebo podnikatel s právy spotřebitele podal prohlášení o odstoupení od kupní smlouvy dříve, než prodávající přijal jeho nabídku, nabídka pozbývá platnosti.

 

5.

Prodávající je povinen neprodleně, nejpozději do 14 dnů ode dne doručení prohlášení spotřebitele nebo podnikatele s právy spotřebitele při odstoupení od kupní smlouvy, vrátit všechny jím provedené platby, včetně nákladů na dodání zboží spotřebiteli nebo podnikateli s právy spotřebitele. Prodávající může pozdržet vrácení plateb přijatých od spotřebitele nebo podnikatele s právy spotřebitele, dokud neobdrží zboží zpět, nebo dokud spotřebitel nebo podnikatel s právy spotřebitele nepředloží důkaz o vrácení zboží, podle toho, co nastane dříve.

 

6.

Pokud si Spotřebitel nebo Podnikatel s právy Spotřebitele uplatňujícího právo na odstoupení od smlouvy zvolil jiný způsob dodání Zboží než nejlevnější obvyklý způsob dodání nabízený Prodávajícím, není Prodávající povinen uhradit Spotřebiteli nebo Podnikateli s právy Spotřebitele dodatečné náklady, které mu vznikly.

 

7.

Spotřebitel nebo podnikatel s právy Spotřebitele je povinen vrátit Zboží Prodávajícímu neprodleně, nejpozději však do 14 dnů ode dne, kdy odstoupil od Kupní smlouvy. Pro dodržení termínu stačí zaslat Zboží zpět na adresu Prodávajícího před uplynutím této lhůty.

 

8.

V případě odstoupení od smlouvy nese zákazník, který je spotřebitelem nebo podnikatelem s právy spotřebitele, pouze přímé náklady na vrácení.

 

9.

Pokud vzhledem ke své povaze nemůže být Zboží vráceno poštou obvyklým způsobem, informuje Prodávající Spotřebitele a Podnikatele s právy Spotřebitele o nákladech na vrácení zboží na webových stránkách Obchodu.

 

10.

Spotřebitel a podnikatel s právy spotřebitele odpovídají za snížení hodnoty zboží v důsledku jeho používání způsobem, který přesahuje to, co je nezbytné k určení povahy, vlastností a fungování zboží.

 

11.

Prodávající vrátí platbu stejným způsobem platby, jaký použil spotřebitel nebo podnikatel s právy spotřebitele, pokud spotřebitel nebo podnikatel s právy spotřebitele výslovně nesouhlasil s jiným způsobem vrácení peněz, který pro něj nepředstavuje žádné náklady.

 

12.

Právo na odstoupení od kupní smlouvy nemá spotřebitel a podnikatel práva spotřebitele ve vztahu ke smlouvám, ve kterých je zboží dodáváno v uzavřeném obalu, který po otevření obalu nelze vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo hygienických důvodů, pokud byl obal otevřen po dodání.

§ 11 Bezplatné služby

 

1.

Prodávající poskytuje zákazníkům bezplatné služby elektronicky:

 

a)

Leták;

 

b)

Vedení zákaznického účtu.

 

2.

Služby uvedené v §11 odstavec 1 výše jsou poskytovány 7 dní v týdnu, 24 hodin denně.

 

3.

Prodávající si vyhrazuje právo zvolit a změnit typ, formu, čas a způsob poskytnutí přístupu k vybraným službám, o čemž bude informovat Zákazníky způsobem vhodným pro změnu Pravidel.

 

4.

Služba Newsletter může být použita každým zákazníkem, který zadá svou e-mailovou adresu pomocí registračního formuláře poskytnutého prodejcem na webových stránkách obchodu. Po odeslání vyplněného registračního formuláře obdrží zákazník neprodleně e-mailem na e-mailovou adresu uvedenou v registračním formuláři aktivační odkaz pro potvrzení přihlášení k odběru newsletteru. Aktivací odkazu zákazníkem je uzavřena smlouva o poskytování služby Newsletter elektronickými prostředky.

 

Zákazník může dodatečně zaškrtnout příslušné políčko v registračním formuláři během registrace, aby se přihlásil k odběru služby Newsletter.

 

5.

Služba Newsletter spočívá v tom, že prodávající zašle na e-mailovou adresu elektronickou zprávu obsahující informace o nových produktech nebo službách v nabídce prodávajícího. Newsletter je prodávajícím zasílán všem zákazníkům, kteří se přihlásili k odběru.

 

6.

Každý Newsletter adresovaný zákaznickým údajům obsahuje zejména: informace o odesílateli, vyplněné pole "předmět" upřesňující obsah zásilky a informace o možnosti a způsobu odstoupení od bezplatné služby Newsletter.

 

7.

Zákazník může kdykoli odstoupit od přijímání Newsletteru odhlášením prostřednictvím odkazu obsaženého v každé elektronické zprávě zaslané v rámci služby Newsletter nebo deaktivací příslušného pole v zákaznickém účtu.

 

8.

Služba Správa zákaznického účtu je k dispozici po registraci za podmínek popsaných v pravidlech a spočívá v tom, že zákazníkovi poskytne vyhrazený panel na webových stránkách obchodu, který zákazníkovi umožní upravovat údaje poskytnuté během registrace a sledovat stav objednávek a historii již dokončených objednávek.

 

9.

Zákazník, který dokončil Registraci, může podat Prodávajícímu žádost o smazání Zákaznického účtu, avšak v případě žádosti o smazání Zákaznického účtu ze strany Prodávajícího může být smazán do 14 dnů od podání žádosti.

 

10.

Prodávající je oprávněn zablokovat přístup k Zákaznickému účtu a bezplatným službám v případě, že Zákazník jedná v neprospěch Prodávajícího, tj. provádí reklamní činnost jiného podnikatele nebo produktu; činnosti spočívající ve zveřejňování obsahu, který nesouvisí s činností Prodávajícího; činnost spočívající ve zveřejňování nepravdivého nebo zavádějícího obsahu, jakož i v případě, že Zákazník jedná na úkor ostatních Zákazníků, porušení zákona nebo ustanovení Předpisů ze strany Zákazníka, jakož i v případě, že blokování přístupu k Zákaznickému účtu a bezplatným službám je odůvodněno bezpečnostními důvody - zejména: narušení bezpečnosti webových stránek obchodu zákazníkem nebo jiné hackerské činnosti. Zablokování přístupu k Zákaznickému účtu a bezplatným službám z výše uvedených důvodů trvá po dobu nezbytnou k vyřešení problému, který je základem pro zablokování přístupu k Zákaznickému účtu a bezplatným službám. Prodávající informuje zákazníka o zablokování přístupu k zákaznickému účtu a bezplatným službám elektronickými prostředky na adresu uvedenou zákazníkem v registračním formuláři.

 

11.

Zákazník může podat stížnost prodávajícímu v souvislosti s využíváním bezplatných služeb poskytovaných prodávajícím elektronicky. Stížnost může být podána například v elektronické podobě a zaslána na info@sensu.cz adresu  nebo prostřednictvím zákaznického účtu za podmínek popsaných na webových stránkách obchodu. V reklamaci by měl zákazník uvést popis problému. Prodávající neprodleně, nejpozději však do 14 dnů, reklamaci posoudí a poskytne zákazníkovi odpověď.

§ 12 Ochrana osobních údajů

 

1.

Zásady ochrany osobních údajů jsou obsaženy v zásadách ochrany osobních údajů.

§ 13 Ukončení smlouvy (nevztahuje se na kupní smlouvy)

 

1.

Zákazník i prodávající mohou smlouvu o poskytování elektronických služeb kdykoli a bez udání důvodů vypovědět s výhradou práv získaných druhou stranou před ukončením výše uvedené smlouvy a níže uvedených ustanovení.

 

2.

Zákazník, který se zaregistroval, ukončí smlouvu o poskytování elektronických služeb zasláním příslušného prohlášení vůle prodávajícího s využitím jakýchkoli prostředků komunikace na dálku, který prodávajícímu umožní seznámit se s prohlášením o záměru zákazníka.

 

3.

Prodávající ukončí smlouvu o poskytování elektronických služeb zasláním příslušného prohlášení vůle zákazníkovi na e-mailovou adresu uvedenou zákazníkem při registraci.

§ 14 Závěrečná ustanovení

 

1.

Prodávající odpovídá za neplnění nebo nesprávné plnění smlouvy, avšak v případě smluv uzavřených se zákazníky, kteří jsou podnikateli, odpovídá prodávající pouze v případě úmyslného poškození a v mezích ztrát, které skutečně vznikly zákazníkovi, který je podnikatelem.

 

2.

Obsah těchto pravidel může být zaznamenán tiskem, uložením na nosiči nebo stažením kdykoli z webových stránek obchodu.

 

3.

V případě sporu vzniklého na základě uzavřené kupní smlouvy se strany budou snažit vyřešit záležitost smírně. Rozhodným právem pro řešení sporů vzniklých podle tohoto nařízení je polské právo.

 

4.

Prodávající informuje zákazníka, který je spotřebitelem, o možnosti využití mimosoudních reklamačních a nápravných prostředků. Pravidla pro přístup k těmto postupům jsou k dispozici v kancelářích nebo na internetových stránkách subjektů oprávněných k mimosoudnímu řešení sporů. Mohou to být zejména veřejní ochránci práv spotřebitelů nebo provinční inspektoráty obchodní inspekce, jejichž seznam je k dispozici na internetových stránkách Úřadu pro hospodářskou soutěž a ochranu spotřebitele. Prodávající informuje, že  platforma  systému online řešení sporů mezi spotřebiteli a podnikateli na úrovni EU (platforma ODR) je dostupná na http://ec.europa.eu/consumers/odr/ adrese.

 

5.

Prodávající si vyhrazuje právo na změnu těchto Podmínek. Všechny objednávky přijaté prodávajícím k provedení před datem vstupu v platnost nových předpisů jsou prováděny na základě předpisů, které byly platné v den zadání objednávky zákazníkem. Změna Pravidel vstoupí v platnost do 7 dnů od data zveřejnění na webových stránkách obchodu. Prodávající bude informovat zákazníka 7 dní před vstupem nových předpisů v platnost o změně předpisů prostřednictvím elektronické zprávy obsahující odkaz na text změněných předpisů. Pokud zákazník nepřijme nový obsah pravidel, je povinen o této skutečnosti informovat prodávajícího, což má za následek ukončení smlouvy v souladu s ustanoveními § 13 pravidel.

 

6.

Smlouvy s prodávajícím se uzavírají v polském jazyce.

 

7.

Řád vstupuje v platnost dne 15.08.2023.

 

Kontakt

Kontakt

Potřebujete pomoc?

info@sensu.cz